kolla på den här liraren...

För några veckor sedan så maila Carro mig en video. Trodde det var en sånhär skräpvideo som vanligt, men så fick jag höra att den var speciellt utvald åt mig. Hon hade inte skickat den till någon förutom mig. :) Rubriken till mig löd -Ewe, du kan ju olla. :)
Det var så att när jag och Carro var i våra bästa år, runt 14 så hängde vi på stan och en av de kvällarna så hade vi med oss en videokamera. På en av sekvenserna så står jag med en skate och ropar: - Titta på mig Titta på mig, jag kan olla! Den har vi kört med ett bra tag. Snubben i videon var lite grymmare på att åka skate än vad jag någonsin blev. Efter att lillebror Philip hade gett mig sina bästa tips och efter en stukad tumme gav jag upp mina skateboard talanger, men det var ett tag då jag faktiskt kunde olla ;)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Å ja bá, "sure" Ewe du va jue fetgrym på att olla:-)

Och jag satt i handfatet.... Vi har alla våra roller här i livet.

2009-01-22 @ 18:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0