Skumt...

Har börjat få svårt att skilja på om  jag är mätt eller hungrig, e det normalt? Känns väldigt skumt... ena stunden känns det som jag är jättemätt men jag borde vara hungrig och så äter jag känner mig likadan. sen kan jag vara jättehungrig för att någon kvart senare inte vara det längre. Känns som jag har tappat uppfattningen om hur de känslorna känns. Eller det är mer att jag har gått och haft väldigt ont ett tag i magen/livmodern och så blandas de känslorna med samma känslor som hungern och så har jag ingen koll på vad det är för signaler egentligen. jättemysko... tur är ju att man vet vilka klockslag man bör äta. :) ät och sovklocka, det är bra skit det!

pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0