Som seden sig bör

Alla brukar ju ge nyårslöften, men det var länge sedan jag gjorde det. Men jag kan lova er:

1. att jag aldrig ska sluta sjunga till låtar jag inte kan eller har hört förut.
2. att jag kommer ringa när ni minst vill och när ni mest vill
3. att jag kommer älska mina vänner hela 2009
4. att mitt största intresse att lyssna på musik på mitt golv kommer fortsätta
5. att diskning inte kommer stå högt på min lista
6. att jag kommer fortfarande se vin som medecin för själen
7. att det blir minst en kryssning i år
8. att i sommar så ska jag inte lära mig att knyppla
9. att jag ska se på sista HarryPotter filmen på premiärdagen, annars kommer jag dö
10. att jag kommer säga att jag ska tänka mer på mig själv och mindre på andra för att sedan göra precis tvärtom.

Kommentarer
Postat av: pettan!

1. ok, de hade nog ingen förväntat sig att du skulle sluta med:)

2. när du nu ringer när du inte borde.. å man bara måste svara pgv. att du ska tex. lämna Gorre.. så prata inte om när han bajsat/kissat.. och försök att bara säga kommer snart.. sen lägger du på!!

3.Tack.. va lite orolig att du skulle sluta älska mig när de blev nytt år.

4.inga komentarer

5.inte min heller

6.De tycker jag e jätte jätte bra!!

7.att de blit!

8. inte jag heller!

9. jag e på!

10.tycker att e helt ok om du bara tänker på mig!!

11. Jag älskar dig!!

2009-01-04 @ 16:14:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0