vet inte riktigt... men.

Lyssna på P3 populär idag påvägen hem från skolan. Då tog de upp ett inslag från TV4:s morgonsoffa som hade sänts. Det var en interjuv med artisten Nordpolen. Tittade på den nyss och jag måste ju säga att jag blir både förundrad och väldigt road. För det är skoj att han upprör programledarna så mycket. Det brukar ju alltid vara så mycket gullegull när det kommer till "nya" artisters första interjuver. Alla brukar vara så glada och inställsamma. Befriande att det då och då dyker upp folk som bara är, och är sig själva. Nu kanske det inte är helt OK av Pelle att om han väljer att ställa upp i ett tvprogram där formatet brukar vara på samma sätt att inte ha förberett lite bättre svar eller bett om att få prata om något annat. Han skyller ju lite på hans långa turnerande, hela tre dagar. :) Jag blir iallafall väldigt delad på vem jag tycker mest synd om, programledarna eller Pelle. Det livade iaf upp den onsdagen något, både genom att lyssna på P3 och att se klippet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0