Melodifestivalen

oj, vad jag har varit oengagerad i årets melodifestival... har helt tappat stinget. Har bara sett 1 av årets uttagningar. Jag är inte ens ledsen för att jag har missat dem. Vågar knappt säga det högt... :) Carro blev lite upprörd när hon fick reda på att jag inte ska vara med på årets final. Hoppas helgen blir lika skoj ändå, även fast jag inte är med.

Jag, Frida, Mami och Lasse fick i julklapp av broder Martin att gå på genrepet på fredag. Eftersom jag inte har hört låtarna ännu så försöker jag lyssna  igenom dem nu. Det känns bara inte lika skojjigt som det gjorde förr om åren. En sak som är säker är ju att det iaf blir drag i Globen och att vi kommer ha sjukt skoj.

Kommentarer
Postat av: Carro

Samma regler gäller för dig, som för en viss festmarodör... Du ska gå som om du hade ont när du kommer hem ;-) Men jag tycker om dig än då, fast du är en rövare (som Ronja brukar säga)

Pöss!

2009-03-14 @ 12:20:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0