på riktigt!

Vi har börjat sista LIAperidoen nu, tillsammans med ex.arbetet ska jag starta en utbildning. Butikssäljare. Ihh... det är på riktigt, det går inte att ta tillbaka och ångra sig. Vi ska fram tills v.14 ha satt ihop en säljarutbildning för 12personor. Jag och fem andra har haft vår första utgallring idag. Va väldigt spännande och roligt att få känna att folk verkligen tyckte att man kunde något. De ville veta saker från oss... det var vi som skulle lära ut. Inte som det har varit nu i två år att det är vi som sitter och lyssnar och försöker lära oss. Inte för att vi hade undervisning idag. Men de ställde ju massor av frågor som vi fick besvara. :) Vi var alla väldigt överrens om vilka vi vill ha med från denna kull. Hoppas att det kommer liknande människor nästa vecka när vi ska ha den andra interjuven. Imorrn ska vi sätta ihop ett projektschema som vi ska jobba utifrån. Det är riktigt utmanade det här. Ska bli skoj sen och se när man ska stå och lära ut saker. :) hahaha alla har ju sagt att jag skulle passa som lärare, vi får se hur det går. :)

Pöss Pöss Pöss!!!
P.S jag tror jag i smyg beundrar någon D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0