böcker

jag älskar att beställa hem böcker,
sen älskar jag även att gå i bokaffärer,
det jag älskar med att få hem böcker är brevlådan är dels att det alltid är skoj att få post.
Har diggat den grejjen ända sen jag var liten, vet inte riktigt varför men känslan av att få
gå och hämta post och det är något till en själv även om det är reklam eller räkningar har
alltid varit positiv. Det är sen känslan när man betalar räkningarna som är negativ. :)
Idag hade jag ett paket från adlibris som låg och vänta på mig. Mmm mumma!
Första boken var såklart en kokbok, måste beställa en varje gång jag beställer böcker
Det blev "den hemliga kocken, det okända fusket med maten på din tallrik"
självklart måste jag ha läst en sån bok.
Sen har den äntligen kommit!!!!
Bågens mästare av Conn Iggulden.
Den har funnits inbunden, men jag börja köpa den serien i storpocket så då har jag gått
och väntat på att den ska komma och det har den nu.
Aaa tror ni att jag kommer ha grym läsning nån dag eller två.!.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0