I walk the line

becuse your mine I walk the line....

Imorrn är det fredag,.,
Vad händer då???
Jo först ska jag åka in till skolan för att brottas med ex.arbetet. Shit va tid det tar. Men det blir ju bra. :)
Sen ska jag åka tillbaka hem för att gå och jobba på Trossen.!.
Blir nog ganska lugnt imorrnkväll, har ju äran att ha jobbhelg. :)

Jag hoppas även att detta händer....!
Ica ringer och säger att jag har fått jobbet,
Vi blir helt klara med ex.arbetet vilket resulterar i att vi får sovmorgon på måndag.
Iofs måste Christina då även komma in imorgon och säga att hon tar de små eleverna hela dagen
istället för halvdag som är utlovat....

sen skulle jag vilja ha en myskväll, någon frivillig???

kram på en banan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0