Mat

jag har märkt att i och med mitt nya jobb har jag blivit räddare för att åka kommunalt. Inte för att tågen ska spåra ut eller att det ska hända någon olycka. Utan jag blir skrämd av alla människor. Jag har märkt att det finns så många konstiga människor med konstiga tankar att när jag sitter på tåget kan jag inte hjälpa att tänka att de som sitter bredvid mig kan vara helt wacko.

Jag är ju glad varje dag jag klarar mig fram och tillbaka till jobbet. jag är överlycklig att jag bara behöver p-tåg till huddinge där Gurra väntar redo med Polon. För tänk om personen bredvid är samma person jag pratat i telefonen med en timme senare som sagt massa konstiga saker.?.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0