NickePicke Päron Pung

Har redan fyllt 30, han har passerat det magiska talet. Nu är han vuxen. IIiiii!
Ikväll ska vi ta och fira honom. Hlet skumt egentligen. Jag och Nicke har känt varandra sen jag var runt 12-13. Ganska skoj att ha kvar en polare så länge.

När jag var liten var man sjukt vuxen när man hade nått 30, det känns inte så idag. tror man aldrig kommer känna sig gammal och grå. (Förutom de dagar när hela kroppen skriker när man rör sig)

En annan sak som bevisar att vi är gamla, Linda har Oliver som snart blir ett år, Carro är gravid, Cattis är gravid, Jag har gemensamt ICA kort med Gurra och Vi sparar för hus!

Säg inte det här till  någon men jag och Gurra ska nog köpa en Volvo Kombi! Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Vuxenfälla

Kommentarer
Postat av: Carro

Alltid bra att känna någon med kombi :-D Shit vad poppis ni kommer bli!

2010-02-06 @ 15:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0