Yo morning bitches!

Till en början har jag tänkt att jag inte ska klaga på SL. De kan ju faktiskt inte rå för att det har snöat lika mycket som i Filmen Emil i lönneberga... å jag ska nog faktiskt inte klaga på dem nu heller. Men jag ska nog säga att jag inte riktigt tycker om det här med förseningar, arga människor, känna personen bredvid migs andedräkt. Jag gillar heller inte att inte riktigt veta när jag ska komma hem om dagarna eller veta vart jag ska hoppa av eller på. Inte roligt! Men SL näää de tänker jag inte klaga och vara sur på. uuummm inte då! Inte tänker jag vara grinig och upprörd på snön heller, JAG ÄLSKAR SNÖ! Men jag tycker mindre om att vara tvungen att ha tjockjacka. Inte kunna använda sneakers. Jag tycker heller inte så värst mycket om när vi sitter på kontoret klädda i mössa vantar och filtar för att försöka överleva denna istid. Snö det är mumma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0