torsdagstjolahopp

jag kan inte inse att jag får vila och ta det lugnt. känner mig som en ond människa. Min underbara sambo hade fixat disken och städat när jag kom hem så efter maten fanns det riktigt inget att göra. Var inte sugen på att gå och hälsa på någon. Men jag får panik när det inte händer något. Tycker att jag har det alldeles för lugnt. Så för att aktivera mig har vi åkt och spontanstorhandlat för nästa vecka. (gurras id´e för att sysselsätta mig) Sen har jag läst nya kokboken från ICA. Jäääätefin,,,, scrubba rent ansiktet med peeling och la en ansiktsmask och medans den torka strök jag! Å det mina kära har inte hänt sen dackefejden, jag diggar inte att stryka. Men har haft två plagg som man icke kan bära om de inte stryks. :) Nu är det kirrat! Snart är det dax för bästa programmet i veckan. Lyxfällan! jag är både rädd och lite faschinerad att man kan låta det gå så långt.

Idag var Malena och hälsa på på jobbet. Vi har en praktikant som gick i klassen under mig och Malena var förbi för att kika hur det gick för henne. Himla mysigt att få krama lite på henne. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0